Bojuj jako zaklínači týdenní camp 6. škol 3.-8.7.
Cvičte boj jako zaklínači! Ve witcher-univerzu můžete být jeden den nebo až šest dnů a pět nocí, celé dny cvičit a večer se bavit u filmů či diskuzí.
Týdenní camp je určen především pro fandy světa zaklínačů, v jejich herní, knižní a společenské podobě, ale na své si přijde každý koho baví bojová umění a fantasy.
Cvičit budeme reálné techniky evropských a východních bojových umění, magii… v realizovatelné formě.
Vhodné i pro naprosté začátečníky. Pro pokročilé probírání principů. Vše potřebné půjčíme (potřebujete jen věci na cvičení a přespávání a velký šátek). Pro širokou veřejnost!
Od 15 let. S doprovodem, po dohodě mladší. Prosím sdílejte, i pokud se sami neúčastníte a bavilo by přátele.
PODROBNÝ PROGRAM ZVEŘEJNÍME POSTUPNĚ. Vzor denní skladby na celý týden níže…
Kdy: 3. – 8. 7. 2023
Kde: Dům rytířských ctností, Hermannova 3, Brno.
Poplatek: Celý camp, tedy cvičení, kompletní vybavení, rekvizity ke spotřebě, sociální zázemí, místo na spaní, večerní posezení, deskové hry, ceremoniální výstup, ochutnávky medoviny a sobotní mini hostina, atd. – 4500 Kč
Přihlášky emailem info@drcbrno.cz, nebo sms 603418065.
Poplatek za den (při naplnění dostanou přednost vícedenní účastníci) 800 Kč. (Sobota s hostinou 1200). Poplatek prosíme závazně na účet 2101303544/ 2010 u FIO, do poznámky „camp jmeno prijmeni“. Místa se rezervují po platbě!
Informace zde na FB nebo 603418065. V případě omluvené neúčasti lze převést na jiného nebo 50% vybrat v dalších akcích.
Pouze pro přihlášené! Jen do naplnění kapacity 16 osob! Přednost dostávají zájemci o celý camp. V případě zájmu skupiny nad 5 osob, lze měnit náplně výcviku!
Program (změny vyhrazeny).
Pondělí 3/7 Vlk
9 – 10 Seznámíme se, jdeme na to zvostra… držení meče, nohy
10 – 11 Křížem krážem
11 – 12 Jak k soupeři, otočka není pirueta, ale funguje
12 – 13 Vlk chňape a trhá variace twerchu
13 – 15 Naprásknout a zdechnout
15 – 16 Než to sedne, trochu magie, zapojíme obě ruce
16 – 17 Pokračování magie meč v pravici
17 – 18 Shrnutí dne opakování
18 -20 Napráskat a osprchovat
20 – 22 Besední večery s medovinou a případně hudební zábava
Úterý 4/7 Medvěd
9 – 10 Tluču tlučeš medvědí tlapy
10 – 11 Medvěd aneb zápasíme a padáme před obědem
11 – 12 Z dálky a blízka, přechody na půlmeč
12 – 13 A když už z dálky tak silou (velké seky)
13 – 15 Jedy a stolování, krátká regenerace (obědová pauza)
15 – 16 I medvěd se musí umět vymanit, řešení držení
16 – 17 Meč je pomůcka pro zápas
17 – 18 Zblízka a brutálně
18 -20 Osprchovat, napapat a cca
20 -21 Přednáška s diskuzí Robert Waschka a hosté
Středa 5/7 Kočka
9 – 10 Mordýrna ve stylu Khaer Morhen, aneb jak se pohybovat s mečem v terénu
10 – 11 Kočka duelový šerm do pozdravu k první ráně
11 – 12 Růry, šlahnutí a hrátky
12 – 13 Finty
13 -15 Oběť (vlastní zásoby jako vždy)
15 – 16 Magie se vrací, energie umí bolet, manipulace s fyzičnem
16 – 17 Netvoři nabíhají… pohyb nestvůr
17 – 18 Drobné kontaktní šermování a fyzické odpovědi na dotazy typu „a jak vypadá…?“
18 -19 Intenzívní údržba sebe sama
Cca 19 -23 Dračák pro zájemce
Čtvrtek 6/7 Gryf
9 – 10 Orientace v prostoru, skoky a kruhy od knižního Vlka k reálnému Grassimu
10 – 11 Totéž s mečem
11 – 12 Načasování a práce se soupeřem při přesile
12 – 13 Když soupeřů nerovno, Gryf s katou narovno (proti přesile)
13 – 15 A zase jídlo a oddech
15 – 16 Gryf proplouvá davem příšer
16 – 17 Gryf se kombinuje se vším
17 – 18 Co se nevešlo… odpovědi na dotazy
18 – 20 Sebe údržba večeře
20 – 24 Dračák pro zájemce aneb …
Pátek 7/7 Mantichora, cesta na východ a zase zpátky
9 – 10 Polská krev, rozcvička v pravdě šavlová
10 – 11 Meč se mění v šavli aneb záludné máchy
11 – 12 Katana a její příbuzné, a jak to souvisí se zaklínačským mečem
12 – 13 Klepeta Mantichory
13 – 15 A zase jídlo a oddech
15 – 16 Mantichora inspirace italskou školou
16 – 17 Mantichora jednoruč, trochu orientu
17 – 18 Kombinujeme, východ fúzuje se západem, otočky, ne však piruety
18– 19 Co jste si přivezli, to si také sníte (sprchy a procházky)
Volný večer soustředíme sílu na sobotu
Sobota 8/7 Zmije +trochu Gryf
9 – 10 Zmije a jiná chapadla, princip pružných technik (lepivé ruce)
10 – 11 Zmije a dvě zbraně
11 -12 Zmije a techniky s jedem na čepeli
12 – 13 Dvě zbraně a kombinace
13 – 15 Obědová pauza, kříšení instruktorů
15 – 16 Zmije jde na krále, vražedně tiché dýky (kam s hlídkou)
16 – 17 Vrahové nejen králů. Dýka pokračuje aneb mokrá práce
17 – 18 Techniky na přání shromážděná od vás
9 – 10 Orientace v prostoru, skoky a kruhy od knižního Vlka k reálnému Grassimu
10 – 11 Totéž s mečem
11 – 12 Načasování a práce se soupeřem při přesile
12 – 13 Když soupeřů nerovno, Gryf s katou narovno (proti přesile)
13 – 15 A zase jídlo a oddech
15 – 16 Gryf proplouvá davem příšer
16 – 17 Gryf se kombinuje se vším
17 – 18 Co se nevešlo… odpovědi na dotazy
18 – 20 Velká hygiena a případně kostýmování
20 – X Ukončení campu, večeře a ochutnávka druhé várky medoviny
Kostým je dobrovolný, pokud nemáte a chcete… něco tu najdeme.
Myslete si mimo soboty večer i na jídlo.
Lektoři: Mgr. Robert Waschka (42 let praxe, autor boje v KCD ), asistenti.
Klíčová slova: #šerm #Důmrytířskýchctností #dýka #historickýšerm #zábava #Zaklínač #Witcher #Blavicon #sword #fantasy #vlk #kočka #mantichora #medvěd #gryf #zmije #bojujjako #bojujjakozaklínači
#witchercon